Idol 2010

Idag var den första fredagsfinalen i Idol, detta årligen förekommande spektakel. Jag är ingen hängiven idolhatare, men det blir lätt enformigt och förutsägbart i längden. När det var dags att dela ut wild cards gick det exakt som jag hade förväntat mig. Inte heller artisternas nummer bjöd på några större överraskningar. Men jag tycker ändå att det är många bra artister i år. Några av mina favoriter är Jay, Daniel, Olle och Linda. 

I övrigt är det mig veterligen inget att se på fredagkvällar, rätta mig gärna om jag fel.

Kommentarer
Postat av: Lars Norqvist

Kunskapskanalen bjuder alltid på åtminstone något intressant varje kväll :-)

2010-10-01 @ 23:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0